СКАДОВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

Н А К А З

 

25.11.2016                                          Скадовськ                                               № 281

 

Про підсумки державної атестації

Андріївської загальноосвітньої школи

І ступеня Скадовської районної ради

Херсонської   області

 

Відповідно до частини 3 статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 січня 2015 року №67, наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 23 вересня 2016 року № 208 «Про проведення атестаційної експертизи Андріївської загальноосвітньої школи І ступеня Скадовської районної ради Херсонської області», на підставі рішення атестаційної комісії (протокол від 14 листопада 2016 року № 3),

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Визначити Андріївську загальноосвітню школу І ступеня Скадовської районної ради Херсонської області, як таку, що надає освітні послуги відповідно до державних стандарів початкової загальної середньої освіти та визнати атестованою.

2. Учителю Андріївської ЗОШ І ступеня Засименко С.М.:

2.1. Забезпечити виконання рекомендацій для навчального закладу щодо підвищення якості надання освітніх послуг, затверджених рішенням атестаційної комісії (протокол від 14 листопада 2016 року № 3).

2.2. До 28 листопада 2016 року довести до відома трудового колективу та батьківської громадськості результати державної атестації навчального закладу.

2.3. Оприлюднити до 30 листопада 2016 року результати державної атестації на офіційному сайті школи та до 02 грудня в газеті «Чорноморець».

3. Секретарю атестаційної комісії Петровій С.А. оприлюднити до            02 грудня 2016 року підсумки державної атестації Андріївської загальноосвітньої школи І ступеня на офіційному веб-сайті відділу освіти районної державної адміністрації.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

В.о. начальника відділу освіти

районної державної адміністрації                                            С.А.Петрова